donderdag 10 mei 2012

De eerste zonnestralen breken door...

Het heeft lang geduurd, maar dan is het toch echt zover, de eerste zonnestralen laten zich zien!
Dat betekent dat de zomer op komst is.
Wie heeft daar nou geen zin in?

De zomer betekent: lekker naar het strand, een ijsje eten op een bankje in de stad, en.... tuinfeesten!
Aan dat laatste heb ik persoonlijk het meeste zin.
Onder het genot van een hapje en een drankje gezellig buiten dansen en barbecueën.

Wanneer je een tuinfeest wilt organiseren is het belangrijk om over verschillende dingen goed na te denken.
Wat voor eten serveer ik? Hoeveel drinken moet ik kopen? Wat voor apparaten en verlichting heb ik nodig?

Voor de versiering heb ik wel een aantal leuke ideeën.
Koop bijvoorbeeld een snoer met lampjes en hang ze in de bomen.

Ook is het ontzettend leuk om led ballonnen te kopen.
In deze ballonnen doe je een led lampje, je vult de ballon met helium en doet er een knoop in.
Dit geeft, vooral wanneer het donker is, een heel sfeervol effect.















Ik zou zeggen, succes met de voorbereidingen en geniet van het feest.
Proost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten