donderdag 24 mei 2012

Gouden bruiloft, goud metallic led ballonnen!

Vanmorgen sloeg ik de krant open, en zag ik bij de familieberichten dat er een echtpaar 50 jaar getrouwd was.
Een gouden bruiloft dus!

Toen ik dat las, zat ik na te denken over hoe dat zou zijn als over 40 jaar ook 50 jaar getrouwd ben.
Hoe zal mijn leven er dan uit zien? Zou ik dan al grijs zijn? Geven we dan een groot feest?
Van dat laatste was ik wel overtuigd.

Ik heb mijn fantasie de vrije loop gelaten, en ben na gaan denken over toepasselijke helium ballonnen voor een gouden bruiloft.
Zo kwam ik de fantastische goud metallic led ballonnen van Hiep Hiep Ballon tegen.
Toepasselijker kan toch eigenlijk niet?

Want zeg nou zelf, op een gouden bruiloft horen natuurlijk gouden helium ballonnen!
De led lampjes in de goud metallic led ballonnen geven een nog feestelijker effect.
Want 50 jaar getrouwd, dat mag gevierd worden!

Een goud metallic led ballon pakket bevat:

* 1 wegwerp helium tankje geschikt voor 25 led ballonnen
* 25 led lampjes
* 25 goud metallic helium ballonnen
* 25 witte snelsluiters

Ik kan nu al niet meer wachten tot ik 50 jaar getrouwd ben!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten